UA-49654543-1

środa, 28 maja 2014

CO CIĘ OMIJA, KIEDY NIE ZAGLĄDASZ NA MOJEGO NOWEGO BLOGA?

Wspominałam już wcześniej, że przeniosłam część treści i zaczynam od nowa, w nieco innym klimacie, na blogu Pierwsza Dama. Tylko niektóre z zamieszczonych tutaj postów pasują mi do wizji nowego bloga, więc nie wszystko tam się znalazło. Ale pojawiły się za to zupełnie nowe tematy, na które napisałam kilka słów. Zobaczcie, co Was omija, jeśli tam jeszcze nie zaglądacie:

  1. Jak przyjmować komplementy? Jak na nie reagować? - temat niecodzienny, ale warty omówienia.
  2. Jak się ubrać do opery? - o tym napisałam po mojej ostatniej wizycie w operze. Naprawdę sporo ludzi nie wie, jakie ubrania wypada założyć na taką okazję.
  3. To nie jest kraj dla grubych ludzi - kilka moich spostrzeżeń na temat mody plus size w Polsce.
Zapraszam do zaglądania i do dyskusji. Do zobaczenia na nowym blogu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.