UA-49654543-1

czwartek, 27 marca 2014

NOWY SYSTEM MEBLI KUCHENNYCH IKEA - IKEA METOD



Co prawda ja swoją kuchnię mam już umeblowaną, ale i tak, jak tylko się dowiedziałam, że ma zostać całkowicie zmieniony system meblowy w kuchniach IKEA (a dowiedziałam się tylko zdawkową informacją zamieszczoną na dziale kuchennym we wrocławskim sklepie), czekałam z niecierpliwością na pierwsze informacje i zdjęcia. Wszyscy znamy FAKTUM. Jaki będzie METOD?
Rewolucja nastąpi 1. kwietnia i będzie polegała na całkowitej wymianie systemu mebli kuchennych w IKEA. Według szwedzkiej firmy, METOD został tak zaprojektowany, aby meble kuchenne były jak najbardziej funkcjonalne nawet w najmniejszych kuchniach.

Zobaczcie zdjęcia, jakie znalazły się w materiałach promocyjnych nowego systemu mebli.



Szafki mają być dostępne w bardziej urozmaiconych wymiarach, niż dotychczasowe z FAKTUM. Będzie można znaleźć nawet takie o szerokości 20 centymetrów, a szuflady o wysokości 10 centymetrów, co pozwoli zabudować nawet najtrudniejszą przestrzeń.




Pytanie, które się pojawia, w związku z całkowitą odmianą kuchni z IKEA, to: co z klientami, którzy mają już meble z systemu FAKTUM? Otóż wraz z wejściem METOD nie będzie możliwości wymiany frontów z FAKTUM - te systemy nie są ze sobą kompatybilne. Jedynym pocieszeniem pozostaje fakt, że gwarancja na meble FAKTUM nadal pozostanie ważna i będzie uwzględniana zgodnie z tym, na ile lat została wystawiona.











Nowy system mebli to również nowe akcesoria zagospodarowania wnętrz szafek i szuflad. 




Te zdjęcia to tylko część z kompletu materiałów prasowych IKEA. Dają jednak ogólny pogląd na to, jak będzie się przedstawiał system nowych mebli. Z tego, co widzę, projektanci pozostawili część rozwiązań, które były dostępne do tej pory i urozmaicili je zupełnie nowymi pomysłami. Prezentowane na zdjęciach kuchnie wyglądają świeżo, dość nowocześnie i bardziej kolorowo niż zazwyczaj. Podobają mi się te rozwiązania. Aż szkoda, że ja swoje meble kuchenne kupowałam w grudniu. 

Jak Wam się podobają nowe meble kuchenne IKEA? Co o nich myślicie? A może jesteście w trakcie remontu i z kupnem kuchni specjalnie czekaliście do nadejścia kwietnia?

Bardzo ciekawa jestem Waszej opinii, bo ja już dzisiaj zaczęłam myśleć nad tym, kiedy mogłabym się wybrać, obejrzeć prezentacje pomysłów na METOD w sklepie (a jeszcze kilka tygodni temu obiecałam sobie, że nieprędko wrócę do IKEI, bo tracę tam zdecydowanie za dużo pieniędzy 
i czasu ;)).

Miłego oglądania zdjęć, a ja uciekam na siłownię!


Źródło: Domosfera

5 komentarzy:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.