UA-49654543-1

niedziela, 2 lutego 2014

WYPRZEDAŻE NOWOROCZNE - KSIĄŻKI




Druga wyprawa do Empiku również okazała się owocna. Tym razem skupiłam się na książkach. Razem z tymi, które wyszperałam ostatnio w marketach (wiecie, te wielkie kosze z książkami za parę złotych), mam zapewnioną lekturę na długie wieczory aż do wiosny.


Zanim przejdę do książek wtrącę tylko, że kupiłam sobie jeszcze, jak planowałam, drugą metalową puszkę, o której pisałam tutaj. Tym razem czarną. Znalazłam również jeszcze jeden, zapomniany, kubek, ale był już tak obtłuczony, że niewart nawet tych paru złotych.

No ale są książki!

Idąc od góry:


STAR WARS - Trylogia DARTH BANE: "DROGA ZAGŁADY", "ZASADA DWÓCH" i "DYNASTIA ZŁA"
Wyszukałam je dla mojego T., który czasem lubi sobie poczytać właśnie takie lekkie historyjki nawiązujące do lubianych przez niego filmów. 14,90 zł to chyba całkiem cena jak na taki zestaw, co? Znalazłam w Empiku, a trylogia była przeceniona z ok. 50,00 zł (co ciekawe, niezależnie od wyprzedaży noworocznej).

"POKOLENIE IKEA. KOBIETY" - Piotr C.
Kontynuacja powieści "Pokolenie Ikea". Wkrótce napiszę jej recenzję. Nie pamiętam, gdzie dokładnie ją kupiłam - był to Lidl albo Biedronka, jakoś o połowę taniej niż wynosi cena na okładce (34,00 zł).

"BIAŁA MASAJKA" - Corinne Hofmann
Relacja z czterech lat spędzonych na kenijskiej sawannie przez autorkę. Od dawna miałam na nią ochotę, a wyszperałam ją w koszach z tanimi książkami w Carrefour. 9,99 zł za wydanie w twardej okładce.



"KAMERDYNER" - Will Haygood
Na podstawie tej książki powstał film z Forestem Whitakerem w roli głównej, który do polskich kin wszedł pod koniec grudnia. Historia czarnego kamerdynera, służącego przez trzydzieści lat ośmiu prezydentom w Białym Domu. Kupiłam ją w Lidlu lub Biedronce. Ceny nie pamiętam dokładnie, ale kosztowała kilkanaście złotych.

"ZA KOGO TY SIĘ UWAŻASZ?" - Alice Munro
Dziesięć opowiadań składających się w całość historii dziewczyny, która ucieka z domu by zacząć dorosłe życie.
Widziałam tę książkę kiedyś w biblioteczce Biedronki, ale okładka zapowiadała kolejną babską, płytką powieść, na którą nie miałam wówczas ochoty. Dopiero pozytywne recenzje twórczości pisarki i 30% rabatu w Empiku od ceny detalicznej (39,90 zł) przekonały mnie, aby poznać, jak pisze laureatka literackiej Nagrody Nobla 2013.

"ICEMAN. HISTORIA MORDERCY" - Anthony Bruno
Historia Richarda Kuklinskiego, Amerykanina o polskim pochodzeniu, który przez blisko trzydzieści lat zabijał dla mafii. Czytałam o nim kilka artykułów, z chęcią przeczytam więcej.
W Empiku na promocji minus 30% od ceny detalicznej (36,90 zł).

"WIELKIE MAŁE ŻYCIE. WSPOMNIENIA O RADOSNYM PSIE" - Dean Koontz
Autor poczytnych thrillerów opisał historię o swoim golden retrieverze - Trixie. Uwielbiam tego typu książki, więc nic dziwnego dla mnie, że była to pierwsza z książkowych łupów, za którą się zabrałam. 39,90 zł - 50% w Empiku.

"ZARA. CZŁOWIEK, KTÓRY STWORZYŁ ZARĘ. PRAWDZIWA HISTORIA SUKCESU" - Covadonga O'Shea 
Książka o początkach takich marek jak Zara i Bershka oraz (przede wszystkim) ich twórcy - Amancio Ortedze. Kupiona w Biedronce, ceny nie pamiętam.
"GIANNI VERSACE. BIOGRAFIA" - Tony di Corcia
Biografia twórcy imperium, którego nazwy nikomu chyba nie trzeba przedstawiać. Historia spisana została z relacji najbliższych przyjaciół i współpracowników projektanta. 30% zniżki od ceny 39,90 zł w Empiku.


Przypomnę tu też o dwóch książkach kucharskich, które wyszukałam podczas poprzedniej wycieczki do Empiku.



"SMACZNE PREZENTY. WŁASNORĘCZNIE WYKONANE, PIĘKNIE OPAKOWANE" - Joanna Góźdź
Niezbyt obszerna książka z przepisami na jadalne upominki. Słodkie jak pączki, słone jak krakersy. Dodatkowo autorka zamieściła w książce propozycje zapakowania tych prezentów wraz z wykrojami pudełek. Aż chce się obdarowywać bliskich!





Cena detaliczna to 24,90 zł. Mój egzemplarz kupiłam o połowę taniej.


"KSIĘGA SMAKÓW ŚWIATA. NAJLEPSZE PRZEPISY KULINARNE Z CAŁEGO ŚWIATA" - Sonoma Williams
Obszerna księga prezentująca przepisy z różnych stron świata, pogrupowane na kategorie. Przejrzałam całą, ale z czytaniem jestem jeszcze na pieczywie. Piękne zdjęcia, interesujące ciekawostki - bardzo lubię takie książki kucharskie.




99,90 zł to cena z okładki. Kupiłam książkę 50% taniej.

To ostatni z postów wyprzedażowych. Miałam w planach jeszcze odzieżówkę, ale ubrania kupowałam na początku stycznia, wszystkie już nosiłam, metki wyrzuciłam i nie pamiętam cen. No cóż... Może następnym razem.
Przyjemnej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.